afrodyzjaki, walentynki i wyjątkowe buchty

Udostępnij ten wpis:
 

walentynki to święto, na które prawdopodobnie nigdy nie będę gotowa.

czasami wydaje mi się, że mogłabym je znieść a dzień zakończyć po prostu romantyczną kolacją, na którą nigdy nie ma się czasu - ale media całkowicie zniekształciły jego obraz.

ale potem dochodzę do wniosku, że samo święto jest produktem, jak i te wszystkie "odpowiedzi na potrzeby klienta" chcącego spędzić ten dzień wyjątkowo.  czyli, krótko mówiąc stworzenie fikcyjnej potrzeby i automatycznie sposobów na jej zaspokojenie. 

kiedy robię te przepyszne buchty, zawsze myślę o tym, na jaką okazję wymyśliłam ten przepis. pełno w nich afrodyzjaków, w sam raz na taki dzień. przypomina mi się mój posępny nastrój i chęć zamelinowania się w pokoju z książką i kakaem z oświadczeniem, że nie ma mnie dla nikogo, bo chodzę w stan nirwany.

czy to nie dziwne, że najlepiej wychodzą nam rzeczy, do których się nie przykładamy tak, jakbyśmy mogli?

czekoladowe buchty


przepis - Kopia (4) - Kopia

 czekoladowe buchty


podpis

1 komentarz:

  1. Myślę ,że nie ma dokładnej rady na podryw , każda kobieta jest inna. Na pewno liczy się to by szanować dziewczynę i pokazać jej , że Wam na niej zależy. Przede wszystkim też trzeba pamiętać , żeby być sobą , a nie udawać kogoś kim się nie jest. Ja dodatkowo przed wyjściem na imprezę czy domówkę psikam się feromonami z pherowin.pl które są uważane obecnie za najlepsze na rynku. Mogę powiedzieć że rzeczywiście pomagają.

    OdpowiedzUsuń

Sama Twoja obecność tu jest dla mnie cenna. A komentarz - tym cenniejszy. Dziękuję.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia